Direktni rad psihologa s učenicima odvija se individualno i grupno s ciljem poticanja osobnog rasta i razvoj korisnika.
Psiholozi:
o provode individualna i grupna savjetovanja
o provode psihološku procjenu
o pružanje podrške i pomoći u razdoblju adaptacije
o posebno se bave učenicima koji imaju poteškoće učenja (razvijanje boljih strategija učenja, smanjivanje ispitne anksioznosti i sl.)
o potiču razvoj učenikovih potencijala i talenata
o potiču razvoj socijalnih vještina učenika
o prepoznaju poteškoće u ponašanju i vršnjačkim odnosima, emocionalne i/ili obiteljske poteškoće i pomažu učenicima da ih prevladaju
o pomažu učenicima razvijati adekvatne mehanizme suočavanja i prevladavanja stresnih događaja
o provode edukativne programe prevencije nepoželjnih oblika ponašanja, programe za jačanje samopouzdanja, samopoštovanja , sigurnosti, programe prevencije zlostavljanja i sl.
o sudjeluju u radu na uklanjanju neprilagođenog ponašanja
o uključuju psihološke spoznaje u očuvanje zdravlja, prevenciju bolesti, te poboljšanju ishoda rehabilitacijskih tretmana
o održavaju nastavu Poslovne psihologije u programu upravni referenti
Roditelji ili osobe koje o djetetu skrbe primaju se prema dogovoru,
a rad je uglavnom usmjeren na:
o prepoznavanje i razumijevanje potreba i ponašanja djeteta, te nalaženje primjerenih odgovora
o poticanje i razvoj djetetovih potencijala
o pomoć u uspostavljanju bolje komunikacije s djetetom
Interdisciplinarni timski rad s učenicima daje znatno bolje rezultate nego pojedinačna nastojanja, stoga psiholozi svakodnevno surađuju sa stručnim osobljem Centra iz raznih odsjeka. Psiholozi čine dio stručnog tima koji kontinuirano pruža stručnu podršku u praćenju napredovanja korisnika te predlaganje potrebnih mjera podrške u programu odgoja, obrazovanja i rehabilitacije.
Oni kontinuirano sudjeluju i u provođenju raznih projekata koji imaju za cilj unaprjeđenje rada Centra.